Så lång tid tillsammans!

Kvällen igår spenderades med min underbara vän Victoria. Vilket fick mig på andra tankar, än de som står i inlägget under. 
Tänk vilken tur jag har att få ha henne i mitt liv. Tänk att vi i juni har känt varandra i åtta fantastiska år. Att vi båda nu åtta år senare bor i sthlm, nära varandra. Okej inte så nära som vi kanske hade velat, men närmare än vad vi någonsin gjort tidigare. Jag menar, när vi lärde känna varandra bodde hon i Finspång och jag på Gotland.. 

Vi läste igenom min blogg lite igår också, jag har varit nära flera gånger nu att skriva inlägget på det sättet vi asgarvade åt igår. Så gör mitt bästa från att inte göra det ;) hehe. Jag hade iaf en mysig kväll med henne och kvällar som igår är ren kvalitétstid. Kvällar som igår består av så mycket skratt och glädje. Kvällar som igår är kvällar som får mig att må som bäst! Tack Victoria! 


Nu ska jag äta resterna som finns kvar från middagen igår, mums! :) 
PUSS! 

 
Kommentera inlägget här: