Min 25årsfest!

 
 
2016 är året jag fyller 25år. Igår var kvällen då jag blev firad av mina vänner, dvs så firades jag i förskott (inget mig emot, hehe).
Jag har längtat så länge efter den här kvällen och det har planerats ett bra tag kan jag säga. Både fredag och lördag gick åt till att dekorera för att få dansskolan att passa in i temat. Tema: White Party.
(passar på att tacka familjen som hjälpt till med allt som har med denna fest att göra! Ni är bäst!)

När allt väl var på plats och jag kände att det blivit precis som jag ville ha det så ramlade alla in och kvällen kunde börja. En kväll jag aldrig ville ta slut, för sååå bra var den. Medan jag skriver nu och tänker tillbaka på gårdagen så kan jag inte hitta något som kunde ha varit annorlunda, inte en endaste detalj. 
Kvällen innehöll allt och lite därtill. Fördrinken och tilltugget satte starten på kvällen och sedan rullade kvällen bara på i en herrans fart. 
Tävlingarna som annornades av lekledare Malin & Emely blev så lyckade, bra lekar, bra tempo och alla var taggade och med i gamet. Det tråkiga var väl kanske att mitt lag inte vann ;) 

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, för inga ord kan beskriva känslan på kvällen igår.
Jag fick spendera mitt firande med fantastiska människor som var så taggade hela kvällen. Det var fullt ös från början till slut. Så mycket glädje och skratt, blandat med en massa dans och beer pong/Flipcup. 
Man kunde se det största leendet på mig under hela kvällen och jag kan inte önska mig ett bättre firande. 

Så det perfekta temat, blandat med sällskapet, blandat med innehållet av händelser under kvällar blev alltså den ultimata mixen för en lyckad 25årsfest. Så STORT TACK till alla ni fina som var där och firade mig igår. Den blev, ur mina ögon, perfekt. 

Här kommer en del av bilderna som togs under kvällen: 


 
 
Emma -Merakibeauty.se:

ååh vad kul :)

Joanna- Från 95- 65 kg!:

grattis!

Amanda Eriksson:

Grattis:)

Alice:

Åh vad roligt!

Helene:

Va kul! Grattis! :D

Natalie Salazar:

så härliga bilder och grattis i efterskott :)

Kommentera inlägget här: