My new love!

Fick hem min Iphone6 idag och jag är så nöjd. Det är väldigt stor skillnad på fyra och sexan... på alla sätt och vis! :) Längtar tills när mitt nummer har flyttats över till 3, så jag kan börja använda min nya mobil helt och hållet :) 
Allt jag hade på mobilen fram tills när jag tappade min femman kom tillbaka på den här mobilen, vilket var sååå roligt. Alla sms, bilder, filmer, osv osv. Dock inte från samma kväll som mobilen försvann... å då ska ni veta att jag fotade järnet ;) hehe. Men de har jag släppt och gått vidare från nu ... ;) 

Men så har suttit i flera timmar och bara pillat på mobilen... borde ha gjort massa andra saker, men nu blv de inte så ;) Bortsett från att jag lekt med mobilen, så har jag varit hemma hos Emely och planerat inför dansen. Ska ha hennes danslektioner idag och imorgon, så vi planerade inför de :) Ska bli såååå roligt att få hålla i lektioner igen. Är lite pirrig i magen dock ;) hehe. 

Nej, nu ska jag fortsätta planera lite inför lektionerna ikväll! :) 
PUSS! 
 
 
Kommentera inlägget här: