Tidig morgon

Torsdagar är inga härliga mornar, dem är sega och jobbiga. Min väckarklocka ringde vid fem imorse och det var bara att stiga upp. För den långa biten till skolan som jag valt att ta tillbaka och åka på morgonen är en lång väg. Och eftersom man börjar klockan kvart över åtta måste man ta tåget vid tjugo i sju...
Men det var som sagt bara att gå upp i morse och jag var tvungen att komma i tid för att hinna till provet.
Jag kom i tid och provet blev gjort, känner mig nöjd, hoppas vekrligen på ett bra resultat, för jag tyckte att jag kunde det mesta :)
Sen var det matte på schemat, som vi också ha prov i snart. Matten är en lugn och rolig lektion, vem kan man inte tacka det för? Jo mina underbara vänner i skolan :)
Sen var det arbetsätt och lära, med den skummaste läraren i världen. Man förstår inte vad han vill att vi ska göra på lektionerna, för hans svenska är så svår, han pratar som om vi gick på universitetet. Men tillslut, efter mkt om och men förstår man och lektionen kan börja.
Dagen har varit jätte slapp och skön, det behöver man när man går upp så tidigt på morgonen.

Efter skolan åkte jag med mina kära vänner Nicole och Rebecca till Globen, för att jag skulle lämna tillbaka en kjol.. Sen kollade dem in lite kläder..
Sen åkte dem hem och jag tog mig till drottninggatan för att kolla efter en mössa som var slut :( och en trja till min älskling :)
Och nu sitter jag här i sköndal med syster och är jätte trött.. Så jag lär säkert somna snart ;) hahaa.

Love / è

Kommentera inlägget här: