2oo8

Jag säger bara en sak, 2oo8 har gått hur fort som helst, jag har hunnit med massor och det har varit ett jävligt bra år!
Men det är nästan läskigt, inatt är det starten på något nytt, inatt börjar ett helt nytt år och det ska bli så jävla bra det med!
Jag har hunnit med så sjukt mycket det här året, jag har stött på både motgångar och medgångar.
Mitt 2oo8 började bra, men höll dock inte i sig så länge. I Mars fick mitt liv en vändning, jag förlorade min pojkvän som jag hade haft i 2 år 8 månader, en väldigt lång tid och jag trodde inte jag kunde leva ett liv utan honom. Men vet ni, det är då man har sina vänner som stöttar en och jag hade mina närmaste vänner bredvid mig hela tiden och dem stötte mig till tusen och då ska vi inte ens tala om vad min underbara familj gjorde, det är dem jag ska tacka allra mest.
Men jag kom upp på benen igen och en ny vänskap tog fart med tre små pojkar, Robert, Anton och Johan. Med dessa tre killar har jag gjort så sjukt mkt roliga saker och konstiga saker, det har varit helt galet och ap roligt. Dem har även stöttat mig till max också och har funnits där hela tiden.
 Sen har vi mina söta tjejer i skolan, tyvärr ses vi inte så ofta utanför skolan, men jag har alltid alltid alltid roligt med dem i skolan och det var dem jag träffade först efter det hade tagit slut, vi skulle spela in en film och dem var ett stort stöd den dagen och pratade med mig hela tiden och hjälpte mig. Men som jag sa, tyvärr ses vi inte så ofta utanför skolan, men det ska vi ändra på, det har vi sagt. men oavsett så har jag alltid roligt i skolan med dem och jag ser alltid framemot att åka till skolan då man vet att man kommer få träffa sina älskade vänner, jag är glad att jag har er i klassen och den sista tidne vi har kvar nu kommer bli jävligt bra!
Sen har vi fotbollen, vi fick årets match i nynäsposten igår... haha. det var lite roligt ;D men nifen, jag har haft ritkigt roligt med er, dock så har det itne varit en så bra säsong för oss, men förhoppningsvis kanske det ändrar sig nu och vi hittar ny inställning 2oo9 :D
Och så har vi dansen som kommer bli svårslagen 2oo9, om jag ens kommer dansa... Det visar sig, men jag vet att dansen som var i år, har varit den bästa och det har nästan varit som en terapi för mig känns det som, det har alltid var så skönt att få komma till dansen och inte göra något annat än att dansa gärnet!



några bilder från 2oo8, jag har tagit fler och det har varit stunder som tyvärr inte har kommit med på bild, men det jag vet är att jag är nöjd med året som var och firar nyår med glädje och ser framemot kommande år, det kommer bli så jävla bra!

Gott nytt år älskade människor!
N:

jätte fina bilder :) du ser ut att ha haft det bra..

ta bilder på nyår med din kamera också va =)

Kommentera inlägget här: