-

Jag är så sjuuukt trött på SL just nu alltså, tågen går aldrig som dom ska! Jag blir tokig! att dom aldrig lär sg liksom?
Aja, just nu jobbar jag och det r ju inte verdrivet mkt folk här, tur att man har med datan då ;D haha. Men ändå, är det roligt att fördriva tiden här i ishallen än hemma :D

Idag gick skolan väldigt fort, och provet vi hade var lättare än förväntat och får jag inte MVG kommer jag nästan bli besviken, för jag tyckte det var så lätt och ja svarade jätte utförligt på alla frågor.
Så jag hoppas, hoppas verkligen :)

Imorgon gott folk ska jag få snygga och fräscha naglar :D Jag ska nämligen till Mimmi (rebeccas syster) och fixa min små naglar, till kvinnligare och mycket hetare naglar än vad jag har nu :D jag längtar typ, för man känner sig så mycket finare med långa fina, fixade naglar :D

/ Erica Carlsson

Kommentera inlägget här: