Turkiet

Jag tycker ni ska lyssna på den här låten medan ni ser på bilderna, för det här är sååå Turkiet :D


 Kul att jag inte har någon färg kvar nu... allt bara faller av hela tiden, mysigt det lät ;) haha. Har lagt in bilder, började här, fortsatte på facebook och avslöt här, orkade dock inte fortsätta fullt ut, eftersom det var galet segt att lägga in bilder här :P haha. ni får ett smakprov här, om man nu kan säga så, sen finns det fler på Facebook, kolla där istället :D
Men som sagt, jag hade en ritkigt grym resa och jag är så glad att jag och Malin åkte, tack syster, det var riktigt roligt :D

Martina:

Åh har du också varit i Turkiet, var någonstans var du. Jag var nyss i Marmaris i Turkiet och du är inte ensam om att tappa alla färg för de gör jag me :/ och ändå så kom jag hem därifrån i söndags :/

N:

Oh härliga bilder :) e avundsjuka på er syskonen Carlsson, ni ser ut att stå varandra så nära :) Snälla, kan du inte ladda upp fler bilder från resan här på bloggen nån gång? :) mycket roligare å se dem som stora ju än som på facebook :D

Kommentera inlägget här: