Riktigt nervös!

Sitter hemma hos Malin och myser med tjejerna en sista gång... sen inatt åker jag till Arlanda och sen vidare till mitt stora äventyr.. Jag förstår inte ännu va de är jag ska vara med om.. kommer nog inte förstå de förrän om några dagar!
Ikväll har vi haft födelsedagsmiddag för syster Alicia och hej då för mig! haha, kändes jätte konstigt, känns liksom som att jag ska vakna upp som vanligt imorgon och träffa familjen som vanligt och göra allt som vanligt, men nej då! de kommande två månaderna kommer jag alltså vara på malaysia och jobba! galet!
Nu måste jag starta en ny kategori här i bloggen, MALAYSIA! :D shit, jag är sjuuukt nervös! HAHA


Gaaah, jag är sjuuukt nervös!

Yvve:

Pratar med dig i telefonen just nu, ååh du kommer ha det såååå braa!! :D Lycka till med allt och flygningen och hela paketet. Prata EXTRA med alla som helst av allt vill sova på planet, right? ;)

Många många kramar från Y

Erica:

Jaaa :D och snart pratar vi igen, du ska bara gå av tåget :P haha!

Ja det blir nog riktigt bra, när jag har kommit dit och varit där i några dagar, då kommer jag nog fatta och när jag lärt känna alla djuren där... ja det är väl då jag börjar inse att jag kommer överleva också! :D HAHA.



Om jag ska, jag ska börja vara den jobbigaste människan i vääärlden :P haha. Ingen kommer vilja veta av mig på dessa två månader :P haha!



KRAM KRAM KRAM KRAM och ännu fler KRAMAR till dig YVVE! :D

Kommentera inlägget här: