HipHop VM 05

Jag älskar att titta på gamla bilder, hittade igår bilden från när vi var i Tyskland och tävlade i hip hop VM.. året va 05, några år sedan, men den tiden var helt sjukt grym och man längtar tillbaka till tävlingstiden lite då och då, även om nu bedömningssport i sig är som den är, men vi hade galet roligt tillsammans!
Så därför får ni några bilder som jag hittade, tyvärr inte så mkt tävlingsbilder, men de är ändå något!




haha... lite ego alltså ;) Men ändå, där är de en stor samling med bilden från när jag tävlade i singel hiphop..
Observera att jag gjorde den för 5 år sedan :P haha.


Plus bilderna i något inlägg neråt! Underbar tid!

Rebecca:

Åh vad kul o se dessa gamla bilder (som faktiskt känns som igår :)) Kan du inte lägga upp på fb? :D



Hoppas du mår bra. saknar dej och dessa tider :)

Puss <3

Erica:

Jag veeet, de var så himla roligt att hitta dom! :D Ja de ska jag allt göra! :)



Ja, förutom min brutna fot så mår jag bra :) Jag saknar dig också, och ja dessa tider var underbara! :)

Kommentera inlägget här: