2010, ännu ett bra år!

Champangefrukosten är avklarad, dock var vi tvungna att åka och handla lite små saker inför ikväll, så jag tog på mig körandet, så blev ingen champange för mig ;) nåväl, vi har nu handlat is, bär, någon speciell juice till våra drinkar och jag har även lycktas köpa strumpbyxor, så nu känner jag mig mer än laddad inför ikväll! Kommer bli bra, kommer bli ett bra slut på detta år, som varit annorlunda, som har innehållit det mesta, som hr varit bra och dåligt, vissa saker där jag hade velat att de skulle slutat annorlunda, vissa saker jag inte ens önskat skulle ha inträffat, vissa saker som jag aldrig ville skulle ta slut, vissa saker som var helt fantastiska, vissa saker som har fått mig att må bättre än någonsin, jag har även träffat på så många nya ansikten, lärt känna så många underbara människor, umgåtts med vänner, familjen som alltid funnits för mig och fortfarande gör det!
.
Jag kan hålla på hur länge som helst, jag är riktigt nöjd över mitt år i helhet, det är klart man alltid vill att vissa saker ska sluta annorlunda, men det är så livet funkar, inget jag kan ändra på, inget jag vill ändra på, jag uppskattar alla de där underbara delarna i livet SÅ mycket mer då! Tack för 2010, det har varit svin bra, 2011 kommer säkert bli minst lika bra, börjar jävligt bra med jobb på Let's Dance, jag fyller 20, Angelica kommer hem, jag ska till London och träffa Victoria.. Ja ni hör, en bra början, jag längtar!
.
Nu ska jag duscha, äta något, städa klart rummet, smått börja fixa mig inför kvällen, tack alla för det här året!
/Erica Carlsson
Tummen upp för ett riktigt bra år!
Anonym:

gott nytt år! hoppas man får se några fina bilder från ert nyår också =)

Kommentera inlägget här: