träning och jobb!

nej nu bär de av till träning och efter de så ska jag jobba stängning... att man alltid ska känna ångest över det och jag jobbar liksom inte ens något där :P förstår inte hur emely orkar ;) haha. Men jag ser bra pengar och det är inte så jobbigt när man väl sätter igång :) det är väl alltid så när man ska kom igång att de är skt jobbigt :P
aja, träning också.. kan bara vara med en liten stund... men ah, det blir va de blir av det! :)

nej, nu ska jag springa på träning, sen ska jag jobba!
Ha en gryum dag, när jag kommer hem har hela dagen gått :D

förresten, pratade lite med Nicole som är i thai, fick se henne i cam!! lite avis man är alltså, klockan är sju där och hon sitter i bikini för något annat är för varmt typ... haha. åååh vad härlgit hon verkar ha det!!

/ Erica Carlsson

Kommentera inlägget här: