sjuker!

Eftersom jag är sjuk så blir de ingen uppdatering, hur rolig kommer den bli liksom?! inte överdrivet bra iaf! Jag har kollat klart på alla paradisehotel avsnitt! ;) tönt som jag är och den tid jag har haft.. dock kommer de ut  nya nu varje kväll efter 18.00... så då får man vänta då :P haha! tror det är typ 6 avsnitt kvar eller något.. inte så mkt, men de blir bra, vill bara se vem som vinner skiten :P haha.

Snart åker ju folket som jg jobbade med på Robinson iväg och spelar in svenska paradise hotel, spännande!! :D haha. Skoj kommer de iaf bli att titta på! haha!

Nej men som sagt.. ska äta hamburgare till middag om ni vill veta... haha! Nej, men finns inget att skriva liksom! Ha det bra så uppdaterar jag när mitt liv sätter igång igen! ;) Nej men de blir nog någon tråkig, men fin uppdatering igen snart!

Hu, dålig dålig uppdatering! Ser framemot hösten fortfarande!! :)

Kommentera inlägget här: