nu är de verkligen slutet på denna robinsonresa!

Nu ska vi se... ja min klocka ringer om två timmar.. haha! Imorse vaknade jag faktiskt för att de va några som fick för sig att köra värsta grävmaskinen eller något utanför mitt fösnter som lät som att fönstrarna skulle gå sönder, inte så lätt att sova då för en så lätt väckt person som mig!

Men jag är pigg och glad och ska faktiskt ner ocoh äta frukost snart! Känner mig väldigt laddad för dagens tävling och känner att slutet är nära! ikväll ska alla vi från sverige ut och äta tillsammans, ska bli riktigt mysigt faktiskt! Stellan har sagt att de finns världens godaste grillade lax på de stället, så har faktiskt tänkt att testa det! :) Man litar alltid på Stellan :)!!

Juste! fick reda på igår i all hast att jag faktiskt åker hem en dag tidigare! Så jag flyger härifrån på måndag och landar i sverige på tisdag!! Det betyder att ajg slipper åka själv och slipper spendera 6-8 timmar i singapore själv! Tack gud för det! plus att jag faktiskt kommer hem en dag tidigare.. sjukt!
Dock så blir ajg lite ledsen varje gång jag tänker på att jag ska åka hem.. För nu har man verkligen fastnat för varenda människa här och trivs riktigt bra med hur man har det just nu, med alla dessa underbara människor! Men de finns alltid ett slut på allt coh snart är den här Robinson resan slut..

/Erica Carlsson


Tummen upp för allt som händer här!
bild tagen av Erik på min typiska Erica pose! :P

Yvve:

Så tjusig så är du :) Ni får se till att försöka hålla kontakten efter Robinson. Om det nu går, tänkt du kommer ha folk i hela norden att åka och hälsa på.. :) Perfekt! Ses snart! Kram!

Kommentera inlägget här: