Vi alla gillar värdelösa inlägg, right?

Ligger just nu i sängen och knaprar på en godis.. förstår inte vad som är felet med mig, är sugen på allt vi inte har hemma.. men allra mest choklad, förstår ni? om någon gullig själ bor i närheten av mig och läser detta, samt har choklad i närheten, kom då med den till mig, okej!?! ;)
(Jag ser ut att ha världens smutsigaste fötter.. fattar inte hur det blev så, är ju nyduschad på bilden.. får väl duscha bättre nästa gång antar jag, haha!)
Ska väl gå ner och se om det är något bra på tv, för att spendera lite tid med de människor som är hemma för tillfället i familjen, när vi ändå är inne på familjesnack så vill jag säga GRATTIS till Emely och Jonas som idag blev sambos och bor numera på drottninggatan! GALET! Men jag gillar det, dom är värda det! :)
Men som sagt, kanske det är något bra på tv, men av erfarenhet så är det inte det på måndagskvällar!
.
Jag måste även påpeka att vi ätit jätte god laxgryta idag.. tror det var laxgryta.. Men GOTT var det och Lax var det och mums säger jag bara! Två härliga portioner fick jag i mig, det ni!!
.
Sen måste jag även säga att jag har städat mitt rum idag, grundligt, slängt saker och haft mig, snyggt är det! Känns så fräscht att ligga här i sängen, spana på mitt snygga rum och bara gilla situationen (dock kunde de varit bättre om jag haft choklad!!) har även satt upp mina 20års grejer på väggen, det gjorde sig fint där borta och minnen finns närmare än vad jag kan tänka mig och jag gillar det! FINT rum, någon som vill se?
.
I min familj vill vi ha ett lyxlov, eller ja, barnen i familjen har ju lov ;) och då tänkte vi att vi festar till det med FROSTIES! :D wohoo, jag som är äldst här hemma jublade mest, nyttigt eller ej, skit samma, gott som tusan var det, med mjölk till! GILLA! :D Nästa gång tycker jag vi slår till på kalaspuffar, visst familjen?
.
Nej, ner och äta frosties! :D
Kommentera inlägget här: