HAR HITTAT EN HEL DEL BRA LÅTAR!

Har fått massor med hjälp på musik och låtar som vi minns och som en gång i tiden varit sådär jobbigt sönder spelade! Men som nu ska användas igen! :D Tusen tack det för! Gulligt av er alla att ställa upp! :)
Jag har nu hittat 4 av 7 låtar som jag behöver just nu! Perfect! Om jag bestämmer mig för att ha dessa, men det lutar åt de! :) Ska bli så kul att börja göra dans till dessa, tummen upp säger jag bara! :D
.
Idag var min första dag på gymmet! Det var riktigt skönt! Men min kondition är inte att leka med.. hoppas de går snabbt att få tillbaka, för annars kommer jag dö på min första fotbollsmatch! Gah! Men imorogn blir det gym igen och så ska jag fortsätta! :D Underbart! Det var skönt att få springa av sig och stärka musklerna i kroppen! :)
.
Nu ligger jag i sängen, tittar på mina nya gymskor och längtar tills imorgon! :) Tittar åt andra hållet och ser blocket som jag skrivit ner massa låtar i, känner mig ganska nöjd ändå för att ha hittat så många låtar hittills :) Discon som brukar vara svårast har jag förmodligen hittat två låtar nu till, sen Jazzen är inte alltid lätt den heller, den har jag också hittat till nu! :D Underbart! :)
Bara Barndans x2 och street kvar! :) Tar jag imorgon! :)
/Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: