det här kallar jag ledighet!

Lugn, skön, varm ledig dag! Värre blir det nog imorgon! Jag har bara tittat på massor av film, nya avsnittet av Gossip Girl och Pretty little liars.. vad mer kan jag begära en dag som denna?! :) Jag har iaf sluppit vara ute i 37 minus grader.. Nu ska jag gå in på rummet och titta på lite avsnitt av solsidan och be till vädergudarna att vi inte behöver ha mer än 20 minus imorgon iaf! :)
Jag har även (förhoppningsvis om resten av systerskaran är okej med att jag valt de låtar jag valt) så är jag färdig med mitt musikletande för första omgången på dansen :) Vilket är otroligt skönt! Ska dubbelkolla mina låtar igen när jag får tid och se om jag känner mig helt nöjd :) Men först ska jag överleva en lång dag imorgon! :)
Så, nu ska jag mysa ner i sängen igen!
.
Ville bara skriva att jag är glad över Väsbys fina vinst ikväll 11-5 blev de tillslut! inget tvivel om att killarna kunde göra mål denna match :P haha! BRA JOBBAT! :) Fortsätt så!
/Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: