När inte Jonas är hemma, dansar Elsa på borden!

Ja vad ska man säga? Livet är inte lätt när man har en katt som ingen vågar bära.. eller dom som vågar göra det inte är hemma! När jag väl hade fått ut Elsa för natten, nej då kommer Jonas och Emely och släpper in henne ;) haha! Då hamnade de på dom att ta ut henne :P

.

Det här är vad jag får av Jonas då...

Dom tog självklart inte ut henne, ligger hon sådär fridfullt vill man inte röra denna pärla! :) Dock tjugo minuter senare var hon uppe och dansade... Jag hoppas hon klarar av att vara inne till tre inatt utan att störa mig! :D

.

Jag vill bara klargöra att vi älskar vår katt väldigt mycket och vi tar hand om henne! Dom som är iväg vågar bära henne, jag gosar bara med henne, men bär inte henne! :) Och det är av den logiska anledningen att hon attackerar mig då.. hehe!

 

Kommentera inlägget här: