Jag är lyckligt lottad som har mina syskon!

Dagarna springer iväg och nedräkningen till NY fortsätter. Jag har så få dagar kvar att jag kan räkna resten av tiden på handens fingrar... DÅ är det nära! 
 
I onsdagskväll var jag med historiens absolut bästa syskon hemma hos Emely och hade myskväll, åt tacos, gino till efterrätt, tittade när Djurgården vann en viktig seger, pratade om allt mellan himmel och jord. 
Är det en sak som är säker, så är det att jag kommer sakna närheten till mina syskon! Det kommer kännas tomt att inte ha alla inom räckhåll och att man kan ses närsomhelst. Det kommer ju inte vara de lättaste att prata heller med varandra, med tanke på tidsskillnaden. Men jag har varit borta i två månader förr och av erfarenhet så går tiden väldigt fort! Positivt när det kommer till saknaden av dem! Och förmodligen negativt på många andra plan ;) hehe! 
 
Relationen jag har till mina syskon är den bästa. Jag är lyckligt lottad som har alla i mitt liv. Att vi är så många (tack mamma och pappa, ni är bäst!) och att vi är så pass nära som vi är! Så som vi har det, önskar jag att alla kunde få ha det. För då hade livet varit så enkelt för alla! Men nu är det inte så, och jag uppskattar verkligen att jag har fått äran att få så många syskon, och att alla är så jävla bäst som dem är!! 
 
Jag älskar er, världens bästa och finaste syskon! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: