Spontant är alltid bäst!

Gårdagen blev riktigt bra, spontant är alltid bäst. Det har man lärt sig nu. Vi hade pratat om att ta en utgång igår ett tag, men det slutade med att inte så många kunde pga jobb och annat. 
Men vid halv tio bestämmer sig Victoria, Axel och jag för att åka in till stan iaf, 1h senare satt vi i bilen in mot city, med en vindunk i baksätet. En bättre förfest helt enkelt ;) höhö! 

Vi började på Woken där drickan är nästan lite för billig. Men för att precis börjat kvällen i princip, så var det ju kanon för oss ;) Vi dansade vidare till ett stekhett Solidaritet. Var så mycket folk, så varmt och bara övervåningen öppet... så i vissa lägen kunde man knappt andas. Men det var fortfarande väldigt trevligt och roligt. Axel fick två tequilashot av oss, så efter de mådde han bättre än någonsin ;) hehe. 
Efter ett tag dansade vi vidare till Cafét där Jimmy, Sebbe, Rasmus och Jesper var. Jimmy och Sebbe har ju varit skyldiga mig shots sedan vi var på Avicii i mars, så det var de första vi gjorde när vi kom... mums.. heh! 
Efter dansade vi på som alltid :) 
Hade som sagt en riktigt rolig kväll igår. Som avslutades på McDonalds, tyvärr var de inte lika gott där som jag hade tänkt mig att de skulle vara ;) 

Dagen till ära har vi hängt hemma hos Nattis vid poolen och bara njutit av ännu en fantastisk sommardag! 
Älskade underbara sommar, tänk om du aldrig kunde ta slut! 
Nu är det iaf grillkväll hemma hos Malin och Simon som står på schemat, ska bli så sjukt gott med grillat ikväll. Ännu en sådan där perfekt kväll! 

PUSS på er alla! 

Har inga bilder att dela med mig av då jag sitter på Malins dator. Men ni får en gammal från i tisdags när jag var inne i stan och drack drinkar med bästa Erik. Det var också en sådan där grym sommarkväll! 
Kommentera inlägget här: