En bättre lördagskväll i bilder och film!

Helgen har gått i inomhusaktiviteternas spår. Minigolf, Biljard och i lördags bowling. Tillskillnad från er där hemma i Sverige, så har solen inte tittat fram här, snarare tvärtom, det har spöregnat. Så vi valde en bra helg att göra de vi gjorde. 
Brooklyn Bowl var destinationen i lördags. Då man inte kan boka bana, utan åker dit och ställer sig i kö, så var det bara för oss att åka dit redan vid 17. Vilket vi gjorde och de var 40 st före oss i kön... Skön väntetid. 
Vi fördrev tiden med att äta en riktigt god middag, drack gott och hade det bra i varandras sällskap! 
Kvällen till ära var det liveband, så vi dansade... "dansade" i väntan på banorna. Runt 10 fick vi två banor och bowlandet var igång. Jag älskar att bowla. Tycker det är roligt på alla sätt och vis. Tur för mig så gick det ju även bra, så jag slapp bli en dålig förlorare :P hehe. 
Jag behöver inte berätta mer om kvällen känner jag, för ni har bilder och en film att titta på, så kanske ni får en tydligare bild från bowlingen :) 

Gårdagen spenderade jag, Linda och Matilda på stan, shoppade lite och fikade innan vi mötte upp Mikaela, Fredrika och Benjamin för middag på La Esquina. Jätte populär restaurang där man kan boka bord tre veckor framåt om man har tur.. Man ska vara på hugget när man beställer! :) Vi var där och åt igårkväll, det var SJUKT gott! Majskolven är att rekommendera helt klart, som Benjamin hade gjort. MEN den är även enormt stark. Men överlever jag och Linda den, överlever alla andra den också! :D 

Det har varit en toppenhelg på alla sätt och vis iaf. Inte ens regnet kunde stoppa oss! Tack till alla inblandade! Hade galet roligt! :D 

 
 
 
Hannah:

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Är du intresserad av tävlingar? Läs då mitt inlägg "Fototävling + bloggtävling", du hittar dit genom inlägget "Påminnelse fototävling + bloggtävling" som jag skrivit idag :)

Amanda:

Åh det ser jättekul ut! :D

leonor broberg:

låter kul! Jävligt roliga bilder!

Annster:

Fina bilder :)

:):

Videon funkar inte.... :/

Anna:

Kan du fixa videon.. :)

Anonym:

Svar "Anna": jag lovar att försöka fixa det idag, har inte varit vid ett internet som fungerar så bra, men ska fixa det ;)

Kommentera inlägget här: