Vad har jag haft för mig de senaste dagarna?

Nu var det många dagar sedan jag uppdaterade.... Får skylla på att jag har haft bra dagar där det hänt ett och annat :) 

Vad har jag då gjort sedan senast? ... vet inte riktigt när jag skrev senaste inlägget. Men Lindas 25årsfest ägde rum i lördags. Där jag, Emely och Malin gjorde oss iordning hemma hos E&J. Vi drack goda drinkar och åt godmiddag, där även Jonas var med. 
Väl hemma hos Linda bjöds de på bubbel, trevliga människor och mycket skratt. Precis så som de ska vara. Det blev Flipcup & Beer Pong in på småtimmarna, dessutom en del dans på det. Jag körde en halv höger vänster vid 04:30-snåret och mötte då upp Victoria för att äta lite nattmacka hos familjen. Eller hon åt, jag tittade ;) 

Söndagen spenderades i Nynäs, fram tills snällaste pappa min körde hem mig. Kort efter att pappa släppt av mig kom Anna hit. Fanns ett och annat att prata om, om man säger så. För er som inte vet vem Anna är, så jobbade vi tillsammans på DIFTV. 

Vad har mer hänt då? Måndagen var en lugn dag. Kombinerade en PW med shopping på stan... vilket inte var helt fel :) Vandrade runt och fick ihop lite över 1,5mil. Så det var ju inte fel. 
Så har vi gårdagen, blev häng på min balkong i princip hela förmiddagen. Så skönt med solen som väljer att titta fram och att man faktiskt kan sitta i bikini just nu.... iaf på min balkong ;) 
På kvällen fick jag besök av en väldigt saknad Nicole. Vi hade ockås en hel del att ta igen och de blev en massa prat kvällen lång. Hon ska snart flytta hit till söder, nära mig. Så det gillas! :) 


Så va det onsdag och jag ska nu göra lunch ;) 
PUSS! 

 
Kommentera inlägget här: