Resan på Mallis i bilder!

Vi hade en magisk vecka i Spanien. Min familj är den absolut bästa som finns. Jag är evigt tacksam att ha dom vid min sida och att få dela en sådan här resa tillsammans med dom är oslagbart! Det finns inget att klaga på, allt var så otroligt bra. Hotellet, poolen, läget, maten, solen, värmen och såklart sällskapet! Tack Ving och Thomas Cook för en bra resa! 

Ni har förmodligen förstått att vi hade det väldigt väldigt bra! Nu tänkte jag bombadera er med en massa bilder från Victorias kamera. Många har jag även såklart tagit från hennes blogg (victoriacarlsson.blogg.se). 

Det finns även bilder i inlägg här under, så i detta inlägg kommer bilder som jag inte delat med mig av ännu. Så småningom ska jag även dela med mig av de som finns på min GoPro, men vi börjar med detta! :) 
(allt kommer vi en blandad ordning, men ni ser nog ändå hur fantastiskt bra vi hade!)

PUSS! 

 
Kategori: 2015 Taggar: Cala Bona, Thomas Cook, Ving;
Malin:

Vad härligt ni ser ut att ha haft det. Fina bilder och snygga outfits.

/mvh Malin :)

Kommentera inlägget här: