En riktigt bra gårdag

Gårdagens jobb gick så bra, att vi dessutom slutade någorlunda tidigt var inte helt fel det heller. Lite smått komiskt dock att man säger "tidigt" när man slutar 18:15.... Då ska man även tänka på att starttiden är 08:00... ute i Taxinge slott ;) haha. Så dagen i sig är extremt lång, men sluttiden var ändå tdigt. 
Dagen började riktigt trevlig med sol och värme... Men slutade i storm och så var det svinkallt. Jag hade två par byxor på mig, tre tröjor, en jacka och halsduk på det. Då ska ni veta att jag frös svin mycket. Tänk då Tilde som bara står i sin klänning och absolut inte kan klä på sig. Hu! Deltagarna + juryn har det itne lätt dom heller.... Man har rätt bra med dåligt samvete när man står där med flera lager av kläder och ändå klagar på kylan. 

Här hänger jag och Tilde i varsitt hörn. Försöker undvika stormen och typ bli varma ;) 

Nåväl, dagen tog inte slut för att jobbet gjorde det. Nej, för Victoria, Ellen och Kajsa kom in till mig. Hämtade mig innan vi åkte till djurgården. Åt middag på Sjöcafeet, sedan vandrade vi vidare till Josefina där vi drack Rosé och hade det supertrevligt! Nicole och Amanda kom även och höll oss sällskap! 
Det var en riktigt trevlig torsdagskväll ska ni veta. Längtar till sommaren när det blir varmare på kvällarna och dessa vinkvällar blir oftare! 

 




Kommentera inlägget här: