Jag kan vara den nöjdaste 25åringen!

Då har man vaknat upp som 25åring och livet känns precis likadant... ;) Skämt åsido. Mitt firande till att att fylla just 25 har varit högt över förväntan! 
Börjar ju med min fest jag hade för några helger sedan som var så lyckad att jag fortfarande kan komma på mig själv le stort över den. Så jäkla roligt hade jag! 
Att då helt plötsligt ha sin "riktiga" födelsedag igår och bli firad igen var ju bara ren lyx. Familjen kom på besök över frukost. Det är tradition i vår familj, bästa ever skulle jag vilja säga. För frukost är ju bara så magiskt. Jag skulle lätt kunna leva på bara frukost. 
Så de som inte jobbade/gick i skolan igår var här på förmiddagen. Så mysigt. Min familj är bäst. 
Malin fixade mitt hår inför kvällen och efter de kallade plikten på hela ligan så det var dags för dem att åka hem. 

Där hade jag varit nöjd kan jag säga... Men då var det ju fortfarande jobb kvar på Djurgårdens match. Som den hockeynörd man är och så mycket jag älskar mina jobb, då kan jag bara inte se ett bättre avslut på min dag... eller okej, ärligt – 3p hade såklart varit optimalt. MEN man kan inte få allt här i livet. 
Det jag fick var en fin värmande applåd från hovets publik när Mats sa att det var min födelsedag och DET fick mig att le... nästan bli lite generad. Men Djurgårdsfamiljen är bra fin den alltså! 
Hjälp va nervös jag var igår. Jag är alltid nervös innan match, det är sedan gammalt. Men eftersom varenda minsta lilla poäng är sååå betydelsefull just nu så är ju nerverna svåra att kontrollera ibland. Nu kan jag inte påverka spelet, kanske de som gör mig än mer nervös. Måste förlita mig på grabbarna på planen ;) ... vilket jag såklart gör till 100%. 

1 poäng fick vi med oss igår och kvällen avslutades i baren på Globen hotell med tjejerna från jobbet. Det var en mysig avrundning på kvällen, jätteglad att förslaget kom fram. Sådana tillfällen är så mysiga. Skönt dessutom att itne åka direkt hem och som vanligt annars spela upp matchen i huvudet igen i hopp om att det slutar med 3p istället ;) 

Det jag vill komma fram till med detta inlägg är att min födelsedag och alla mina firande för dessa 25år på jorden har varit så jäkla magiska. SÅ TACKSAM FÖR ALLA som tagit sin tid att göra det lilla extra för mig. Jag har känt mig väldigt speciellt och kommer leva länge på denna födelsedag. 

Men nu vill jag inte bli äldre. Så här kan vi stanna så ska jag lova att leva lyckligt ;) haha. 
PUSS! 

(snodde bilderna nedan från Victoria. Det är från frukosten jag bjöd familjen på.) 

 
rememberthiis.blogg.se:

Ser sjukt gott o mysigt ut :)

Elin:

Åh vad mysigt

Matilda Berlin:

Men åh så gott! Och Grattis så mycket! =)

Kommentera inlägget här: