bra laddning inför match... :P

Cupen igår gick inte så bra, speciellt inte för mig. Jag orkade inget och blev mer sjuk för att jag spelade. kanske inte så konstigt, men men. Vi behövde iaf vinna sista matchen, oturligt nog gjorde vi inte det..
på vägen dit och hem så körde vi gärnet i bilen kan man ju säga, vi hade musik på högsta volym och körde gärnet, haha. Det blir nog lätt så när vi sitter i en bil :P haha. Det var jag, Erica, Stina och Julia :D

Väl hemma så åkte jag direkt till Robert och spelade "med andra ord" med Robert, Anton och Jenny, jag och Jenny vann såklart, ganska överlägset :P haha.

Ikväll är det hockey på tv:n inte vilken hockey match som helst, utan Lettland-Sverige, där Alberts och Janis är med, två spelare i nynäshamn, riktigt roligt måste jag säga :D så kolla halv nio ikväll på SVT24 :D

/ Erica Carlsson

Ja, vi är ganska bra på att ladda inför match :p haha.
eller om man nu kan säga det :p
Men vi satt så hela resan, det vill säga från nynäs till
hammarby sjöstad :P haha. bra gjort av oss faktiskt ;)



ida:

bra laddning :P

Stina:

Fyy fan va fula ni är ;D

Kommentera inlägget här: