Happy Time

Jag måste säga att jag har ett sjukt roligt lag, som jag stor trivs med! Det skulle inte kunna bli bättre, vi har det jätte roligt! Träningen idag kunde ha varit seriösare, men vi har sjukt roligt och peppar varandra hela tiden och det är huvudsaken. Men träningen var bra, vi tränade på skott, och en mot en, det kunde ha gått bättre för mig, men alla har sina dåliga dagar, men det är bara det att jag har haft det ganska många gånger nu, men jag hoppas det släpper snart.
Efter träningen var det bastu som gällde, det var jag och fem till i laget, jätte mysigt och skönt efter träning, det gör att man kommer varandra närmare också, eller okej, dem kan inte komma varanra närmare, för så jag förstår det värkar alla ha hållt ihop sen dem var små, men ja känner att jag kommer in mer i laget och det är bra :) Fast att komma in i laget har ajg ite haft några problem med, för dem ar varit så snälla mot mig :) 
Men åter till bastun, när jag och BJ duschade, fick jag låna tvål av henne, och tvålen som gäller för oss framöver är "Happy time" Ja, det var så tvålen hette och vi fick oss ett gott skratt, ja vi hade helt enkelt HAPPY TIME!
Jag stor trivs i laget, verkligen! 

Love, É


Jag älskar dig min pris
Clara:

Gött att ha dig i laget pinglan :D

Kommentera inlägget här: