nära döden några gånger..

Ja då var jag tillbaka till nynäshamn och jag älskar verkligen att vara här, jag stor trivs och det finns bara underbara människor här :)
Igår när jag kom med båten åkte jag in med familjen först och inhandlade mig lite nya kläder och jag gjorde bara bra kap, ett par pepé jeans som kostade från början 1100:- betalade jag 160:- för :D och de övriga fem plaggen var lika bra kap på kan jag säga :D
Det blev ett replay skärp, ett G-star linne, en vanlig tröja, en kofta, en skjorta och självklart jeansen och allt detta för 552:- inte dåligt måste jag säga :D haha.
Sen kom jag hem och åkte och badade på tian med Johan, Robert och Angelica, mycket roligt måste jag säga :D
Fast jag och Robert var nära döden några gånger ;D haha.
Första gången stod vi på bryggan och skulle dyka i samtidigt, och jag skulle sitta på hans rygg, haha.
Johan stod bakom oss hela tiden och precis när vi hoppar ner drar Johan tag i mitt snöre där bak så hela överdelen flyger av, haha. Så jag kniper tag i Robert samtidigt som jag försöker hålla i bikinin och brösten ;) haha.
Och där vi badade når man inte botten för fem öre och inte ville dem hjälpa mig upp heller, haha. så där var jag i vattnet och hade lite problem ;) haha. men vad fan , ;) hahaha.
Sen skulle jag och Robert testa ännu en ny sak och jag skulle stå på hans axlar sen skulle han kasta upp mig i luften och så skulle jag göra bakåtvolt ;)hah. Han gör det men jag flyger bara rakt upp i luften och rakt ner på honom igen ;) hahah. nära döden? ja! haha.
Men jag hade en trevlig badstund med dessa trevliga människor iaf :D
Sen drog vi hem till Johan och lagade mat och sen till Anton och såg på film :)

Idag ska jag träffa min underbara Clara, vi ska iväg och bada någonstans, fattade inte vart, men det kommer säkert bli skit bra :D

/ Erica Carlsson

Emelie:

Vad fin du är Erica! Var längesen man hörde av dig, hur har du det nu för tiden?:)

Josefina:

vilken fin klänning du har på bilden:D vart är den köpt?

E:

Har du färgat tillbaka håret till din vanliga färg eller är det bara utväxt? ;P :P

e:

jag har köpt den på Malta :)

e:

jag har köpt den på Malta :)

e:

haha, nej det är min hemska utväxt ;)

Kommentera inlägget här: