-

Sitter hemma hos Maria just nu, med massa trevliga människor, vi har haft en jätte trevlig kväll med tacos och allt :)
Nu är jag riktigt trött och behöver sova om jag ska komma upp imorgon och vara
pigg inför lägret, för då börjar det :)
Om snön kunde försvinna helt kommer det nog bli toppen tror jag.
Så vid två tiden ska jag ner till båten och möta upp mitt lag, sen är det herrarna och P90 också, så vi är typ 60 st som ska bo i traume, inte dåligt, men men.
Imorgon är mitt lov nästan över, eller den vanliga vardagen är över och det känns lite tråkigt. Men jag har verkligen haft det hur kul som helst här på Gotland, tack vare Amanda, hon är verkligen världens bästa vän som alltid finns för mig.
Men mitt lov har varit super såhär långt, Jag och Amanda har gjort så himla mycket roligt, jag är så glad att hon är min bästa vän.
Men jag ska inte klaga över att vardagen är slut, imrogon är det läger och vi ska träna massa fotboll, spela en match och ha det skit roligt :D så det blir nog skit bra :D
Glöm inte bort att på lördag är det match kl 16:00, jag tror att det är på rävhagen, men är inte hundra, men nästan :D.

Nej, nu ska vi ta och cykla hem.
love, É


Om ändå mina önskningar kunde gå i uppfyllelse,
men jag har slutat tro på att önskningar kan gå i just uppfyllelse.
Kommentera inlägget här: