Reklamfilm...

haha, är det inte lite komiskt, det har varit fint väder varenda kväll sedan förra helgen, igår ösregnade det verkligen och nu kommer det vara fint väder fram tills tisdag... igår var vi på grönan och hade femkamp :D haha. det var jätte roligt, dock spöregnade det verkligen, det bara öste ner heeela tiden :P haha. Men vi hade roligt ändå, hann och åka Insane och uppskjutet :D Insane var hur rolig som helst, den var skön på något sätt :D haha.
Sen blev det god middag och dricka till :) När man sedan skulle säga hej då kändes det jätte jobbigt :/ Man kommer förhoppningsvis träffa alla igen, men det är inte samma gäng alls :( Men men, jag har haft det galet roligt den här tiden iaf :D

På söndag ska vi på kryssning med familjen, det ska bli jätte mysigt, men något som är väldigt tråkigt var att en tjej ringde till mig igår och frågade om jag ville provfilma för 3's reklam film som ska spelas in i prag.... Dock var det på måndag och då är jag ännu på kryssning :( Det skulle vara så otroligt roligt att göra det, men tyvärr går det inte..
Det kommer förhoppningsvis fler chanser i livet, :) Det roliga är att jag inte vet hur hon har fått mitt nummer.. men men :D haha.

/ Erica Carlsson



Sådär, lite bilder blev det innan kameran dog, eller då det inte regnade för mkt :) haha.
Kommentera inlägget här: