Gårdagen var så häftig!

Ja då var man hemma då, tiden har gått jätte fort och det känns som jag nyligen sa att jag skulle åka! Men galet va sjukt det va igår! Jag har aldrig varit med om något liknande! 12000 skrikandes människor i publiken, med stående ovationer, lysande mobiler, händer i luften och en kamera som sprang rakt in i Erik! Stackars honom, men han körde på ändå och hade för mycket adrenalin i kroppen för att ens tänka, eller nästan ens uppfatta om vad som hände :P
Men sändningen var grym! Jag är så stolt! När Peter går ut och får igång publiken det första som händer fick jag rysningar i hela kroppen, 12000 skrikandes människor och taket lyftes! Där jobbade lilla jag, mitt i smeten och det var så coolt! Längtar verkligen tills nästa fredag!

Kan inte ens föreställa mig hur Idolerna kände när det stod på scenen, jag tyckte det var coolt att jobba bland allt som hände, vara en i gänget som såg till att allt skulle vara på pricken rätt i tid med allt, hur kände då dom?!
Men det var galet och lyckat blev det, jag kan inte säga mer saker än att det var så jäääävla coolt! :D


Byggarna hade fullt upp med att få upp allt i tid!




Rep! :)


M,C,T


Kom lite gamla idoler på besök och sjöng i pauserna :)


Daniel är alltid lika härlig! :)


Det var så sjuuukt mkt folk! :D


Alla fans var galna bakom idolerna..










Sådär, då har jag lagt upp bilderna som jag tagit i Malmö. Och ja, jag har tagit bilderna med mobilen, sämsta mobilkameran ever!! :D hahha. Men några bilder blev det iaf!

Kommentera inlägget här: