Dans, dans, dans - försvinn kryckor och gips!!

försöker hitta låtar till alla mina dansgrupper, även om jag inte kan ha grupperna de första kommande veckorna.. ganska många veckor.. hehe. Så är de mitt ansvar och ska försöka underlätta för mina fantastiska systrar som hjälper mig! Men eftersom min dator aldrig vill samarbeta med mig, eller internet, något är de, men trögs som fasen är de verkligen! Dags att rensa datorn, proppat den med alldeles för mkt! Men nu har jag bestämt mig för att köpa en macbook så :) nöjd!

Nej, men jag letar på, har ju haft mina streetklasser klara någon vecka nu, iaf vilka låtar jag ska göra dans till, och har lite steg i huvudet som jag sedan måste försöka visa för syster på något sätt.. med tanke på att jag är orörlig i princip :P haha.
Men ah, jag letar vidare, kanske har en låt till discon också att göra dans till, har inte bestämt mig än, har några uppvärmningslåtar och så, men får leta vidare :) på måndag drar de oavsett om jag har låtar eller inte igång, och jag ser verkligen framemot det! Gipset ska bara försvinna från mitt synfält så jag kan njuta extra mkt av dansen, jag är liksom gjord för att dansa, så är de bara! :) jag är defintivt inte gjort för att hoppa på kryckor.. haha.

inatt har jag gjort något som inte är så bra, vaknade i panik 03.00 exakt när jag tittade på klockan och hade så (ursäkta uttrycket) jävla ont! Trodde på riktigt hela gipset och benet hade gått av för en sekund, kunde inte röra mig eller något, riktigt riktigt ont gjorde de, vaknade i morse nu, då var de bättre, men fortfarande inte bra som de varit dom andra dagarna.. vet inte vad ajg har gjort, men ont gör de och jag gillar de inte!
På fredag ska jag iaf tillbaka till farbror doktor!

/Erica Carlsson



Två bilder från när vi var i Tyskland och hip hop VM 05!
Minnen, underbara minnen! Jag säger ju de, jag är menad för att dansa! (inte hoppa på kryckor)
Har fler bilder, men de är mest runt omkring allt, istället för bilder från dansgolvet.
Men ska visa er dom också!
Hade inte tackat nej till att får leva om tiden då vi tävlingsdansade, de var underbart!

Kommentera inlägget här: