Skrattanfall!

Nu ska jag ner och äta frukost, sätta mig på kontoret en snabbis och sen drar vi till inspelningsplats! Kommer bli en fullspäckad men intressant dag kan jag säga.. :D
...
Måste bara säga att det är toppen att dela rum med Loren, varje kväll innan vi somnar så pratar vi om saker som hänt under dagen och som igår t.ex. skrattat vi så mkt så att magen krampa åt en grej som hade hänt på inspleningsplats, så galet roligt var det :P Hon skulle köra iväg en bil, vi hade en väldigt dramatiskt stämning och så hade hon ingen radio på sig, vilket gjorde att hon inte hörde att hon skulle köra iväg.. ;) Där står jag framför bilen och hoppar coh försöker få kontakt med henne, fast hon tittar bara på massa annat som händer, tillslut springer jag fram och bankar på motorhuven och sen kör hon, samtidigt får jag flera gånger i örat "Erica, bilen ska köra nu"
aja, ni förstår nog inte det roliga, men vi kom hem och skrattade som fan och sen åt lite andra saker! :D
...
Nej, nu ska jag gå ner och äta frukost på riktigt med mina svin trötta ögon! :) Godmorgon världen!
/Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: