Hemligt kär.. typiskt då!

Jag har alltid varit den där som varit emot allt som har med EMD att göra, eller inte emot dom, men all denna hysteri kring dom och alla tjejer som skriker efter dom.. Jag har varit emot allt sånt, alla twilight nördar som kommit fram, alla harry potter nördar och all sådan där kärlek...
.
MEN som jag skrivit tidigare, jag går emot mig själv och blir hemligt förälskad i Danny! Som jag ska rösta i finalen, han är den enda som kan vinna, så är det bara! GO DANNY!
och jag kan inte sluta le när jag ser hans nummer, what a MAN!
.
Så är det bara, jag är hemligt kär i någon jag aldrig kommer få - typiskt!
(Ja, han har ju faktiskt tjej sedan låååångt tillbaka.. inte för att det är något problem, men men!)
Höhö, jag är så rolig! ;)
.
MEN oavsett så är han grym som få och han är värd att vinna melodifestivalen! :D Så rösta allihopa när nu finalen är! :D haha!!!
Kommentera inlägget här: