Nu kör vi! - Let's Dance!

Nu ska jag åka till jobbet, jag hör hur skottsnubbarna jobbar där ute, eller man hör traktorerna liksom ;) Nåväl, det har förmodligen kommit en hel del snö inatt och jag hoppas de inte blir några konstigheter med att ta sig till jobbet.. Mest nervös över parkeringen :D haha.
Aja, annars ska de bli svin roligt! Ser framemoet det något enormt!! Känner på mig att de kommer bli bra, måste bara fortsätta intala mig själv de så kommer de gå bra för min del också :D äsch! Jag jobbar med svin bra folk, så de kan aldrig bli mer fel än att jag måste fråga :) Det kommer bli super! :D
.
Så hela dagen idag jobbar jag med Let's Dance! kämpar och sliter, sen ikväll 20.00 är de säsongstart, så missa inte de vettja! :D Nalle Björnen Bagge är ju med och man kan inte bli annat än glad! Sen Weise såklart, men han är i en klass för sig! :D
.
Nej, nu måste jag springa! /Erica CArlsson
Rahul:

Väldigt snygg blogg och cool header du har :P

Kommentera inlägget här: