Hade grymt på jobbet igår!

Jobbet på Let's Dance igår gick super bra! Jag hade så galet roligt och dessa 12 veckor jag har framför mig kommer vara svin bra!! :D De resterande veckorna kommer även bli lite längre eftersom vi inte hade någon resultatshow igår! Men det ser jag bara framemot, för det var så roligt igår! :D
Jag var jätte nervös hela dagen och gick och spände mig som tusan för att inte göra fel och vara med hela tiden, fick inte missa en grej! Så idag är jag helt utslagen efter gårdagens ansträngning, men de är de värt, för jag älskar mitt jobb!
Går inte att jämföra med IDOL, för de är svin roligt på sitt sätt och Let's Dance på sitt, men ädnå är de ungefär samma jag gör! :D
Sen att Weise skulle stå för största "chocken" igår är ingen förvånad över, men allt han gör och säger tar man med en nypa salt och vi fick garanterat ett gott skratt och efter de kunde jag typ inte koncentrera mig för man skrattade till typ hela tiden! ;)
Tur att Jag hade Razmus där bak som hjälpte mig! Det är så komiskt, vi gick i parallell klass när vi var mindre, eller klass 5,6,7 typ, på GOTLAND!! och nu har vi hamnat på samma jobb, jätte roligt!! :D
.
dagen har bestått av sömn, SKÖNT! sen träning, skönt på sitt sätt, men jag är helt slut.. vilket man ska vara! Och nu tittar jag på Center stage, riktigt bra!! ååh, vad glad man blir av dans! :D
Nu är pausen slut också!
/Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: