Yvanna min underbara vän!

när vi ändå är inne på spåret om Yvanna, tänker jag fortsätta! :) För Yvanna är en vän alla borde ha! Hon är alltid omtänksam, lyssnar alltid, finns alltid för en, ser alltid till så alla har det bra, får andra att skratta och må bra! Ja helt enkelt en vän, alla borde ha! Jag är glad att jag fått henne som min vän och jag längtar tills hon kommer hem igen! Jag ser framemot sommaren, för vi alla, tillsammans kommer hitta på så mycket roligt! Vi är ett bra gäng, som alltid har roligt när vi umgås, jag älskar alla oss, jag älskar sommaren och jag älskar allt som kommer hända ;) haha.
.
och eftersom Yvanna la upp bilder från Nyår, så blir de bilder på oss från nyår! :)
/erica Carlsson
En vän som finns i alla lägen! Kom ihåg att jag alltid finns för dig!!
Yvanna:

Men allra allra finaste du! Du är så underbar. ÅH, vad jag tycker om dig! Och så saknar jag dig också, ett snabbesök på Freja i helgen räknas liksom inte. Snart leker vi! Puss puss puss <3<3<3

Kommentera inlägget här: