ännu fler bilder!

Idag har vi 30 minus vid snickeriet! Ja ni läste rätt, 30 MINUS! (update: tydligen säger nyheterna att vi har köldrekord idag 37 minus.. som sagt, jag stannar inne) Stackars dom som är ute och jobbar idag! En annan är ju ledig ! :D Skulle egentligen ut och åka skidor idag, men kylan gjorde att jag hellre stannade inne! :) Sen måste jag leta massa musik till dansen som börjar på lördag (!) Jag är ganska jätte stressad eftersom jag inte är hemma och kan göra mina egna danser! Men som sagt, letar massor av musik nu, har hittat till dom flesta, vissa har jag hittat fler alternativ på, men två grupper är jag helt fast på.. får se hur det löser sig! :) Nu ska jag iaf leta vidare! :)
.
Svin duktiga Samuel har nu lagt upp ännu fler bilder som han tagit under våra dagar här! Som ni ser på bilderna är han riktigt grym och det är riktigt roligt att få se dessa bilder! :) Och tack till honom som iaf är engagerad och tar sina bilder med omsorg till skillnad från mig.. Men jag har ju historiens tråkigaste kamera också! :)
.
Men här har ni iaf några fler bilder som han tagit! :)
Jobbigt kontor jag har!
På väg till jobbet, sitter i ett litet hus efter skotern, as komiskt! :P haha.
Den här bilden är tagen igår när vi hade runt 20 minus, det var så kallt så att mina ögonfransar frös! :P
Man ser bäst på vänster öga (från vårt håll) Kallt var de iaf! :)
Här ser det inte heller svin varmt ut måste jag säga! :P haha.
Super nöjd över att jag äntligen fått en klappa :D
Den här bilden är också lite rolig :) Sebban (i gul jacka) är jätte inne i arbetet, försöker lösa olika saker.. medans vi andra är jätte ointresserad :P haha. Freddan står med ryggen emot, jag sitter på skotern och fryser, Anders gör något annat och resten av gänget är bara inte med på sebbans ord :P haha.
Världens bästa OB-gäng! Hallgrim saknas dock! :)
.
©SAMUEL WÅHLSTEDT!!!
(Som sagt, Samuel är riktigt bra som fotograf!!)
Kommentera inlägget här: