Noll timmars sömn! Nu drar jag! :D

Jag har sovit noll timmar inatt och är förbaskat trött ! Känns väldigt bra att man är uppe i ett dygn såhär innan man ska börja jobba! Kommer nog sova riktigt gott ikväll! :)
.
Sov väl något mellan 2-3 men annars har jag legat vaken hela natten, och vad som nu har hållit mig vaken kan jag inte riktig sätta ord på.. Rädd för att försova mig, spänd inför resan, trött på att försöka sova osv!
Men nu är de dags iaf, nu drar jag till Norge!!
.
Vinter-Robinson ska bli riktigt spännande kan jag säga! Jag är den som föredrar sol coh värme frmför kyla och snö ;) Jag hatar att frysa och är inte den som allra mest åker till snön! :D MEN DET HÄR!! det här ska bli så jävla roligt! :D
/Erica Carlsson
.
som sagt, byter ut sol, värme till snö och kyla!
Men robinson är detsamma! :D
Kommentera inlägget här: