Nu är det dags att gå vidare!

Känner att jag borde ha sovit för länge sedan då klockan ringer om fyra(!) timmar! :) Varför ska man alltid flyga så tidigt? kan man inte åka dagen innan så man kan åka på kvällen, hur bra?! ;) hah. Nåväl, känns som jag ska göra en tripp långt ifrån Sverige, men ska ju faktiskt bara till Norge eller bara och bara, men till Norge :P
Om jag hittad rätt på google och uppfattade namnet på hotellet vi ska bo på rätt, så kommer vi bo bland skidbackarna! Jag hoppas VERKLIGEN att jag får en ledig dag tillsammans med någon annan så jag kan få åka lite skidor! :D vore super skoj!
.
Men som sagt, imorgon åker jag! På Tisdag har vi landstigning med deltagarna och sen kommer det rulla på, känns så konstigt att jag från ingenstans har fått ett jobb! Det löser sig alltid tydligen, så jag behöver ju aldrig gå och oroa mig ;) Men eftersom det har kommit så hastigt känns de som att jag glömt att göra något inför resan! Men men! :D
.
Det roliga var att jag bestämde mig i sista sekunden att jag skulle åka in till stan och gå på premiärfesten av gladiatorerna! När jag väl kommer till tåget och ska gå på kommer jag på att jag glömt att skriva ut mina biljetter... så det var de, haha! Var tvungen att åka hem igen och då orkade jag inte göra ett nytt försök! Eller rättaresagt jag hann inte, då hade jag kommit efter gladiatorerna börjat och de var inte så lockande, då var de mer lockande att ha en myskväll med tacos och grymt sällskap i form av Malin, Emely, Simon och Jonas! vi har kollat Vancouver-Boston, gladiatorerna och sen en till NHL-match där jag inte riktigt kommer ihåg vilka la de var :P Los angeles-colorado tror jag.. något på C var de iaf ;) haha. strunt samma, hockey såg vi iaf! :D
.
Nu som sagt måste jag sova! och jag tycker det ska bli så skönt att komma bort och tänka på annat en månad! bara jobba, jobba, jobba och glömma vissa saker här hemma! Jag är fan sämst på sånt! Hoppas Norge kan hjälpa till! Norge måste hjälpa till, orkar inte mer nu faktiskt! :)
/Erica Carlsson
Jag är inte hur stark som helst! Men jag vill vara hur stark som helst!
Jag hatar att sakna och längta! och jag hatar att veta att jag är ensam om detta!
Norge måste göra mig stark!
Kommentera inlägget här: