Nu får det gärna bli vinter på riktigt!

Det är lika roligt varje gång att försöka komma på något bra att skriva såhär på morgonen, precis innan man ska springa till jobbet ;) 
Men det där om att jag skulle sova riktigt gott inatt, som jag skrev igår, var ren lögn! Har drömt mardrömmar hela natten.. vändigt och vridit.. Men ibland har man sådana nätter också, är det fullmåne? ;) 

Nej, men jag vaknar upp till att det snöar och tyvärr är det snöblandatregn.. så det är ju inte direkt så att man hoppar av lycka ;) För första gången på väldigt länge, ser jag faktiskt framemot en snörik vinter.. men då måste det vara SNÖ i mängder! :D Så bort med slask in med riktig snö! :) 

Det var de, nu ska jag bädda sängen och sen ta mig till jobbet, osminkad även denna morgon, hehe! 
PUSS! 
 
Emma Lannebrink:

Hej! klicka på länken och bli medlem på adtraction, det är super enkelt, gratis och du tjänar pengar super enkelt!
Bli medlem och du får en länk i min sido meny så länge du vill!
kram
http://adtraction.com/signup.htm?aid=318940112

Kommentera inlägget här: