Tillbaka i Sverige!

Då var man hemma igen efter fantastiska dagar nere i Marbella... eller på Marbella.. jag har ännu inte bestämt mig hur man skriver... men iaf! Det var grymt oavsett! Vi var i Puerto Banús, vilket var hur fint som helst! Fanns en del personer med pengar där också, om man ser till båtarna som låg i hamnen :P hehe! 

Jag är väldigt glad att jag åkte ner till Matilda iaf, haft underbara dagar med min bästa! :) Hennes pappa och hans fru Maria var också nere i några dagar, vilket också var super mysigt! Så vi har fått en dos av allt den här resan, vilket jag tackar för! :D Lyckats fått in allt en resa ska innehålla, så jag är mer än nöjd! :D 

Lovar att jag ska lägga upp lite bilder från resan, men nu måste jag sova, för imorgon är det jobb på Kristallengalan som gäller! :D 
PUSS! 
 
Ni får en bild så länge! :D 
Den beskriver väldigt bra hur resan varit! - Grymt rolig! :D
Kommentera inlägget här: