Årsresumé Del 2/4

Ja, då var det dags att gå igenom del 2/4 på årsresumén.... När jag gick igenom April, Maj och Juni så insåg jag att det var extremt bra månader! Jag ser tillbaka på den tiden med världens största leende. Nu kommer inte juli med i den här resumén, men juni och juli var helt klart de bästa månaderna på hela 2013! Jag önskar att dom månaderna varade förevigt och att jag fick stanna kvar i den lyckobubblan jag levde i då, föralltid! 
Nu fick jag inte det... Men jag är väldigt glad att jag fick vara med om dessa månader och dela dom med alla härliga människor som var med mig! :) 

April: 
Det här är en månad som allt egentligen bara gick på rulle. Fullt upp med alla mina danslektioner jag hade, vi var iväg på danstävlingar, sydde mer danskläder, jobbade på med Let's Dance. Blev en del hockeytittande såklart, och spelade faktiskt lite fotboll själv. Valborg firades (eller vad man säger) och jobbade på i skolan! :) 
 
 
 
Maj: 
Det här var en månad med fullfart kan jag säga. Dansuppvisningen planerades och genomfördes. Sista dagen på Poppius Journalistskola kom och jag fick mitt intyg. Let's Dance fortsatte vidare, och arbetsdagen på fredagar avslutades ofta med efterfest tillsammans med LD-gänget. Hockey VM spelades och hjältarna på planen tog GULD!!! (Stort moment!) Så självklart blev de en heldel hockey. och ah, många härliga vårdagar helt enkelt! 

 
Juni: 
Den här månaden bjöd nog på ännu mer fart och fläkt skulle jag vilja säga. och som jag skrev högst upp en månad jag alltid kommer minnas. Levde i ett lyckorus och kunde inte få en bättre månad. Gick runt med ett leende på läpparna hela tiden och ville aldrig att månaden skulle ta slut! 
Lärde känna en person som kom och nästintill tog mig med storm.. men också fler människor som jag är glad att jag fått lära känna tackvare mina dagar i juni. 
Vad hände då? Let's Dance hade sin final och jobbet tog slut. Hela Sverige bakar och var ett riktigt roligt jobb! Hade två grymma dagar på summerburst. Syster Victoria fyllde 20 år. Malins Dansstudios Dansläger ägde rum, dock var jag bara där och hjälpte till litegrann, då jag jobbade med HSB samtidigt. Midsommar firades i Leksand och det är en helg jag önskar att jag kunde få stanna kvar i. En helg jag vill tillbaka till. 
 
 
 
 
Fantastiska månader där Juni och allt vad den bjöd på var helt klart bäst! 
Kommentera inlägget här: