Vilken jävla sopa!

Ja ni.. Vad ska jag säga? Jag tror faktiskt jag tar tillbaka det där om tränaren som spelade blind för att domaren var dåligt enligt honom... För jag önskade fan att pappa gick ut på isen och gjorde exakt samma sak i kvällens match.. FÖR SATAN VILKEN JÄVLA SOPA TILL DOMARE DET VAR!!! 
Man såg ju att han direkt, från start bestämt sig för att V-tuna ska vinna... och mycket riktigt, det är HAN som AVGÖR matchen.. Det är väldigt sällan man kan skylla fullt ut på domaren.. Men nu gör jag det på riktigt! 

Dels så hittar han bara 1 utvisning av MINST 15 möjliga på V-tuna, Men väsby lyckas han hitta en hel del på.. Gjorde Vallentuna Slashing, så skiter domaren i de, Väsby blir irriterade, gör likadant tillbaka och får utvisning , det är ju jävöligt skönt gjort av domaren! 
Sen tacklar Väsby en spelare, han ramlar, ställer sig upp och ska ge igen (pucken är inte ens där) Men då är Väsbys spelare mycket större och starkare, så han står emot tacklingen och spelaren faller igen och då får VÄSBY utvisning när han bara försvarar sig på en Vtuna spelare som ska GE IGEN?! Vad är det för jävla nivå?

Men okej, sånt kan man väl ta, även om man får spela BP hela tiden! MEN när Domaren dömer bort ett solklart mål (Ja, Vallentuna tycker också att det är solklart mål) då är det fan droppen! Det är INTE okej! 
Han påstår att Vår spelare gör handpass till sig själv, fast han sa också att han slänger in den i mål.. Ja han gör tydligen allt, då domaren egentligen inte har något vettigt att komma med?! Utan måste bara hitta på en anledning. 
Det skulle alltså bli kvitterat med 20 sek kvar, svin viktigt.. och han dömer bort det!?! Jävla Freak!! 

Nej, jag är så arg, för han har INGEN anledning till att göra de! Och JA han fick höra det av varenda en inne i hallen.. fy fan säger jag bara! 

Så det är den sömnen inatt... kommer ligga och vara as irriterad och rädd för att drömma mardrömmar om en sådan pinsamt dålig domare! Så, mot honom hade de varit okej att spela blind, för han var fan de, åt ett håll! 
Kommentera inlägget här: