Massor att göra! :)

Nu ska jag snart åka till Victoria för att fixa min as snygga utväxt jag har fått... Nog för att jag tycker det är snyggt med utväxt, men inte min som bara ser smutsig och fettig ut! 
 
Dagen har jag spenderat vid symaskinen iaf! Jag har knåpat ihop min och Matildas halloweendräkt till helgen! :) Inga större konstigheter för min del och har inte behövt sy något överdrivet mycket, men det är ändå småsakerna och detaljerna som tar tid! :) Nu är jag iaf färdig och jag har en stark känsla av att det kommer bli väldigt bra på lördag :) Dessutom tror jag att det är nu om någongång folk kommer ha problem med att skilja på oss :P hehe! 
Jag är iaf riktigt taggad över helgen, ska bli så roligt att åka till Angelica i Kalmar! Få umgås med världens bästa tjejer, Matilda och Angelica och bara festa järnet! :) 
 
Annars måste jag både göra dans, och städa idag.... dans är prio ett.. Men får se när jag är färdig med håret, vet inte vilken tid jag kommer vara det! :) Aja, måste till lindex och köpa lite inför helgen också! :) 
Så här kan jag inte sitta :P 
PUSS! 
 
Snygg chey med snygg utväxt....
 
Kommentera inlägget här: