Livet är underbart på alla sätt och vis!

Djurgården. Älskade Djurgården. Ni gör mig så nervös hela tiden. Det är jobbigt att må såhär. Jag sliter snart av mig mitt hår.... så nervös är jag. Det här med att försöka sluta bita på naglarna... det får jag börja med när hockeyn är slut. ;) 
En sak är iaf säker och det är att vi har VÄRLDENS bästa supportar! Överallt står de om oss, bara positiva saker. Det är våra sånger som hörs i hallen. Jag blir så glad! :D

Annars är jag hemma hos Linda just nu. Själv, alla andra är iväg. Gymet och promenader. Men jag stannade hemma.. Undra varför ;) höhö! Nej, men så tittar Djurgården såklart. Har diskat, och fixat lite här hemma i väntan på att Linda ska höra av sig så jag kan möta upp henne för att köpa lite brunch. 


Dagen till ära så står det Bowling på schemat. Vilket jag ser framemot sjukt mkt! Ska bli så galet roligt! :D Vi pratar även om att sätta oss på någon takbar innan och titta solnedgången (om solen vill titta fram här i NY också och inte bara hänga i Sverige) och sedan någon drink i handen. Middag blir det i samband med bowling. Kan tänka mig att det blir en och annan öl också! :)  

Måste även tillägga att jag ahde en riktigt bra kväll igår. Jag, Linda och Ryan spelade minigolf och biljard. Hade en trevlig, rolig och skrattfylld fredag. Det märks ju tydligt vilket mönster vi kör på denna helg! ... Jag gillar det starkt! :D 

Nej, nu ska jag starta dagen, klä på mig. Gör mig redo för att möta upp Linda och självklart fortsätta titta på DIF! 
PUSS! 
 
 
 
Zejna:

Snygga skor!

s a r a h m o b e r g:

Härlig bild :)

Kommentera inlägget här: