"Klart jag vill ha ett helt knä"

Haha, ibland undrar jag hur de går för mig med stavningen... och dessutom är det ingen som säger till att jag stavar totalt fel på menisken... stavat minisken hela tiden... varför vet jag inte, eftersom jag säger mEnisk och inte minisk... men men :D hha.
Fortfarande fel på skiten iaf, var hos ortopeden imorse, hur konstig människa som helst måste jag säga. Börjar med att han kommer in springandes och skriker "HEJ" typ... Ja, jag satt 30 cm ifrån. 
Sedan frågar han om jag är redo för att göra en operation, för annars är de onödigt att han tittar på mitt knä.. Vad tror människan, att jag kommer dit för att jag tycker det är roligt och INTE vill fixa mitt knä eller? När jag väl säger "Klart jag vill ha ett helt knä" så ber han mig lägga mig ner så han får känna lite på knät, bara det att de blir inte Lite han känner utan vrider för fan sönder hela jävla benet på mig. Tar tag i knät och vrider det hårt som satan åt alla håll och kanter, kan säga att den smärtan han orsakade i knät imorse, kände jag inte ens när jag väl föll och det knakade så hela dansgolvet hörde det... Förstår ni då hur ONT det gjorde?!
När jag väl säger "AJ, ja de gör ont i knät", så säger han "Jaha, det känns" 
På riktigt, vad tror han? Läste han inte alls brevet som Lars skrivit, som han fick i början av vårt samtal.. Tydligen inte.. Eller gjorde han de så var han inte försiktig för fem öre. När han väl tagit sönder knät ännu mer så avslutar han "Ja, då får du ett brev på posten med en tid för magnetröntgen, det kan ju ta ett bra tag för att det är sommar nu, så du vet... När du väl gjort röntgen vill jag att du kommer tillbaka till MIG så jag får fortsätta hjälpa dig" 
Aldrig i livet att han får röra mitt knä igen... Har ju inte kunnat gå på det idag tackvare honom! Men men, en remiss fick jag iaf och nu väntar jag på röntgen! 

Förutom den helvetesstarten, så började jag äntligen jobba på Hela Sverige Bakar idag! :D Och som jag ÄLSKAR det! Vi hade bara repdag idag, men det kändes SÅ bra att vara tillbaka!!!!!! :D Imorgon ska de dessutom ätas massa godsaker, haha! :D så kommer vara en bra månad framför mig! :D 
Längtar redan tills imorgon, även om vi kommer jobba minst 12,5h :u väntar jag på att klockan ska gå så att Sverige kan börja spela! :) 
PUSS! 



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Miss you Stumpelumpan! 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kommentera inlägget här: