Väskan är packad!

Idag var det tugnt att gå upp, jag är just nu så trött att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen! Dagens bak är dessutom långa tidmässigt båda två, så det kommer bli kämpigt för ögonen idag kan man säga. 
Men det är de värt, för hade det väldigt trevligt inne i stan igår! :) 

Så dagen till ära kommer jag hänga ute i Taxinge Slott med resten av fantastiska Hela Sverige Bakar-teamet! Idag och imorgon ska det ju inte bli överdrivet varmt ute kanske, så ser väl inte framemot att stå och frysa i ett ex antal timmar, men jag kan lova er att jag har packat med mig så mycket kläder med mig, så jag är redo! ;) haha! Värst är det imorgon när det ska regna, men det tar vi imorgon, idag ska de bli SOL :D 

Ha en riktigt bra dag allihopa! 
PUSS! 

Här står jag och mumsar i mig maränger ;)) hehe! Pernilla lyckades fånga mig när jag stod här ;)
 
Olivia:

Hej! Jag skulle vilja mejla dig. Kan du skriva till mig, på mejlen jag angav ovan?

Tack på förhand!

Kommentera inlägget här: