Blev jobb i Sundsvall i helgen.

I helgen var jag i Sundsvall och jobbade med Postkodlotteriets GrannYra. Ett väldigt trevligt projekt att jobba med och en dag som sprang iväg. Isa och JTR var på plats och uppträdde för publiken. Grabbarna i JTR var inte blyga kan man säga. Framförallt inte en av dom ;D hehe. Med blyga menar jag mer att de var väldigt spexiga och hade extremt mycket energi. dvs. Den energin jag har plus lite till. Kändes bra att se, för då blev jag helt plötsligt lite mer mild ;) hehe. Dem var supertrevliga också, så de var ju såklart ännu bättre. Isa var de också, men var lite mer tillbakadragen.... inte så konstigt att vara de med tanke på platsen grabbarna tog ;) ... eller en av dom ;)

Dagen sprang som sagt iväg, Rickard, "Maggan och "Putte" gjorde sitt jobb galant och innan man ens hann tänka så var hela showen över och mijoner delats ut. Kul för vinnarna. 
Ni kan iaf se detta i helgen om ni vill, så gör det! ;) 

Gårdagen spenderade jag i Nynäs. Besökte tandläkaren som sa att mina tänder var sååå fina. Allt var sååå bra. Förutom att visdomständerna måste dras ut... när de kommit upp lite till. (De är bland de värsta någon kan säga till mig faktiskt, hehe) Efter de passade jag på att leka med mina favoritkids. Snacka om att de gör ens dag. 

Nej, nu ska jag göra frukost för att sedan ta mig ut på en liten promenad. Fint väder verkar de vara just nu också! :) 
PUSS! 






Kommentera inlägget här: