Vi njuter!

Dagarna rullar förbi och jag njuter av varenda sekund vi har här. Vi har hunnit med BBQ-kväll här på hotellet, vilket var supergott, tagit en liten cykeltur, badat i mängder, solat, skålat med både öl, drink, vin, haft spel kvällar och igår firade vi Pappa & mamma som varit gifta i 20 år med middag i hamnen (blev middag i mängder dessutom, inte en fläck på bordet som var ledigt) vi skålade även i champagne och hade det allmänt mysigt! 

Som ni förstår så har vi det bara extremt jäkla bra här och jag är så glad över att vara här med min grymma familj. Vad hade jag gjort utan dom? Jag hade inte varit ett skit iaf och jag är så tacksam över att vara en del av denna fantastiska skara!  

Dagen till ära så är det dåligt väder faktiskt. Så just nu ligger jag i sängen på rummet. Ska fortsätta planera inför tisdag och hoppas på att det iaf spricker upp lite på himmelen snart! :) 

Fram tills dess så bjuder jag på lite blandade bilder som Victoria tagit. 

PUSS 



 
 
Kommentera inlägget här: