Who's da man - Amadeus

Kan säga att det inte är jättelätt att hitta intressanta saker på internet som ska passa in i det jobbet jag har.... Men jag letar vidare och kämpar på :). 

Mitt bland allt letande så slår de mig att klippet på min bror Amadeus från Tiljans Talanger ligger uppe på youtube. Inte riktigt de jag ska söka efter jobbmässigt, men en liten paus kan man ta :P hehe. 
Hittar klippet och kan inte sluta le. Han är sex år när detta här nedanför spelas in och han står på scenen. Ja, han har ett gäng dansande systrar, men hans moves är helt hans egna. Han tyckte de passade kanon att svänga med armen under hela låten (inte alls jobbigt, haha). Men det gör bara det hela ännu mer sött. 
Det var väl runt 5000 i publiken den dagen. Så att han ens vågade sig upp där på scenen, det är en gåta. Men oj så modigt gjort av honom. 
Kan säga att han vann publikens hjärtan och även hederspriset på talangtävlingen "Tiljans Talanger". 

Här var han verkligen Lilla Lillebror. I dagsläget är han inte så liten längre ;) Men jag är fortfarande en stolt syster till dig Amadeus! :D 
Kommentera inlägget här: